Intrebari Frecvente

Stim ca atunci cand organizezi un eveniment ai multe griji pe cap. Lucrand insa cu noi vei avea garantia ca totul va fi bine, iar invitatii tai se vor distra pe cinste. Si asta pentru ca avem cele mai bune solutii la problemele tale. Ca sa te convingem, iti oferim raspunsuri la cele mai frecvente intrebari pe care ni le pun in general clientii nostri

Cat mai din timp posibil, auzim des „nu am avut timp de nimic” – acesta este momentul potrivit sa ne sunati. Veti petrece 30min cu noi la prima intalnire, ori la o cafea ori pe zoom sau whats app, in functie de disponibilitatea fiecaruia, iar daca totul este in regula se va incheia un contract si va achita un avans.

Lasa-ne un mesaj si te vom contacta in cel mai scurt timp!

Contact

Dupa ce ati ales pachetul pentru rezervrea datei se va semna un contract si se va achita un avans de minim 30% din suma finala.

Putem organiza evenimente oriunde in tara si chiar in afara tarii. Chiar ne dorim provocari si le primim an de an, de la nunta pe malul marii pana la nunta in varf de munte, de la nunta in gradina in mijlocul Bucurestiului pana la nunta la conac sau mosie. Voi ce fel de nunta va doriti ?, In ce oras ?,  Ce tema ? Completati formularul de pe pagina Contact si vom reveni in cel mai scurt timp cu o propunere de pachet, dedicata evenimentului tau. Nu uita sa ne transmiti toate detaliile.

CONTACT

Aproximativ 40% dintre mirii nostri traiesc si muncesc in afara tarii. Este intr-adevar dificil sa ne intalnim la o cafea, dar pentru asta exista bunul nostru prieten ZOOM. Ca sa va spun sincer de foarte multe ori recurgem tot la el si pentru mirii care locuiesc si muncesc in Bucuresti, care nu au niciodata timp sa ajunga impreuna la o intalnire. Ne adaptam, ne dedicam timpul si cunostintele pentru evenimentul vostru.

Pachtele noastre sunt realizate foarte transparent tinand cont de un numar de ore necesar pentru fiecare tip de serviciu. Nu negociem numarul de ore necesare realizarii unui serviciu anume pentru ca am ajuns, dupa 20 ani de tinut evidenta, sa eficientizam timpul si sa stim care este numarul minim de ore pentru un serviciu anume. In acelasi timp nu negociem nici costul per ora de lucru. Dar banuim ca voi va doriti sa va incadrati intr-un buget, nu doriti o discutie doar de „dragul” de a negocia. Din acest motiv, asa cum am raspuns si la intrebarea de mai sus pachetele sunt foarte flexibile si incercam sa ne adaptam nevoilor voastre. 

Cat de flexibil este nevoie 🙂! Fiecare nunta si fiecare cuplu este diferit. Pornind de la stadiul pregatirilor, numarul de participanti, orasul in care isi doresc sa se intample evenimentul. Ne adaptam de fiecare data la toate cele de mai sus si in plus si la bugetul fiecaruia. Reorganizam, daca este nevoie, pachetele astfel incat sa se potriveasca pe fiecare cerinta in parte. A nu se intelege ca acelasi set de servicii le oferim la preturi diferite. Nu ar fi corect fata de nimeni. Ne adaptam si impreuna putem gasi o solutie de colaborare.

Pentru a oferi un sunet si lumini de calitate in timpul petrecerii, folosim echipamente profesionale, de la companii renumite precum: Pioneer Dj, Sonorizare cu Next Audio, D&B Audiotehnik, Harmonic Design, Electro-Voice, Mixer Midas sau Dynacord, Chauvet DJ, American Dj, Serato Dj, MacBook Pro 15” si 13” , Microfoane Shure

In general intre 40min si 3h, in mare masura depinde de anvergura evenimentului si echipamentele inchiriate!

De obicei casual/traditional/elegant, in functie de tema si tipul evenimentului, daca doresti sa adoptam un stil de vestimentatie anume pentru petrecerea ta, trebuie doar sa ne spui si noi ne vom conforma.

Pentru a ne asigura ca muzica din timpul petrecerii este in ton cu preferintele tale si ale invitatilor tai, vom stabili o intalnire unde vom discuta impreuna preferintele tale muzicale.

In general mergem doar pe hituri, melodii pe care invitatii le cunosc, Hiturile anilor ’70,’80 ’90 pana la cele mai recente hituri chiar si folclor autentic!

Colectia noastra cuprinde genuri muzicale variate, atent selectionate, acestea  fiind in mare parte doar hituri mai noi sau mai vechi, colectia actualizandu-se constant, daca totusi ai preferinte care nu se regasesc in colectia noastra, pentru a le putea obtine in timp util te rugam sa ne oferi o lista cu cateva melodii preferate.

Sfat:

Majoritatea clientilor au tendinta de a alege melodii lente ( slow-uri ), asigurate ca introduci printre preferintele tale si melodii de dans!

In general, echipamentul de DJ este diferit de cel al unei formatii, neavand functiile necesare sustinerii unei interpretari live, totusi, daca ne anuntati din timp, vom face tot posibilul pentru ca instrumentul sa poata fi conectat la sistemul de sonorizare.

Nota:

Pentru o formatie va fi necesara inchierea unui mixer special de cantat,

Pentru trupe este necesar un backline: include toate echipamentele necesare unei trupe live, mixer, microfoane, monitoare, tobe etc.., pe toata perioada evenimentului se asigura suport tehnic inclusiv sunetist!  Contact

Consideram ca nu este corect fata de client sa ne facem reclama in cadrul evenimentului tau privat, invitand persoane din afara sa ne cunoasca. Evenimentele publice la care participam sunt ocazii suficiente pentru ca cei interesati sa ne evalueze performantele si sa ne recomande mai departe. Pentru a vedea poze si clipuri de la evenimente, va rugam sa accesati link-urile de mai jos

Linkuri Foto-Video

Galerie Foto

Galerie Video

Facebook

Youtube

Youtube 2

Instagram

Mixcloud

Pozele, Clipurile si Mixurile de prezentare sunt suficiente pentru a va face o idee despre performantele noastre. Totusi daca aveti intrebari, ne puteti contacta telefonic sau pe email, suntem deschisi oricarei propuneri sau intrebari.

0721469837

office@weddingdj.ro

Binenteles, rugamintea este sa ne anuntati din timp de prezenta acestora. Pentru acest tip de eveniment este necesar sa stim cate instrumente vor fi prezente si cate persoane vor canta. Pentru aceasta interventie va fi necesar un Rider Tehnic.

Backline-ul reprezinta partea de echipamente necesare unei trupe de live in vederea sustinerii unui concert. De obicei formatiile care canta Live nu vin cu aceste echipamente, ele fiind asigurate de catre o firma specializata in Sonorizari Live la locul de desfasurare. In general trupele/formatiile care canta live vin la locatie inaintea inceperii evenimentului cu cateva ore inainte, pentru probe de sunet.

Sonorizari de calitate si Muzica de calitate !

Muzica trebuie sa fie ritmata, pozitiva/vesela, sa se auda bine, foarte clar si la un volum decent, astfel incat oamenii sa fie antrenati pe ringul de dans !

Cel mai important la o petrecere, pentru o buna dispozitie este bineinteles muzica si varietatea ei, in functie de preferintele invitatilor. Stim ca reusita unui eveniment depinde in mare masura de muzica si atmosfera creata ! Pentru ca fiecare petrecere sa fie o reusita, noi am ales echipamente de calitate si DJ cu experienta in domeniu. Oferta noastra pentru serviciul de Sonorizare si Lumini variaza in functie de spatiul unde se desfasoara evenimentul si numarul de persoane, nevoile si pretentiile voastre.

Sarbatorirea unui eveniment implica muzica, lumini si sonorizare de calitate superioara

Venim in ajutorul vostru oferindu-va o ambianta sonora adecvata evenimentului, cum ar fi: nunti, botezuri, cununii, aniversari, receptii, lansari produse, prezentari de moda, Revelion, Halloween, Valentine”s Day si multe altele.

Cel mai important lucru este ca te putem ajuta in organizarea evenimentului tau, asigurand o ambianta muzicala deosebita.

Va vom asigura succesul petrecerii indiferent de natura evenimentului, punand accent pe dorintele clientului, acordand multa atentie detaliilor si dispunand de o gama variata de genuri muzicale.

Daca totusi ai intrebari te rugam sa ne scri, te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Multumim !

Solicita Oferta