Intrebari Frecvente

Stim ca atunci cand organizezi un eveniment ai multe griji pe cap. Lucrand insa cu noi vei avea garantia ca totul va fi bine, iar invitatii tai se vor distra pe cinste. Si asta pentru ca avem cele mai bune solutii la problemele tale. Ca sa te convingem, iti oferim raspunsuri la cele mai frecvente intrebari pe care ni le pun in general clientii nostri

Dupa ce ati ales pachetul pentru evenimentul dumeavoastra, pentru rezervrea datei se va semna un contract si se va achita un avans, 30% din suma, urmand ca diferenta sa fie achitata inainte de eveniment.

In functie de echipamentele inchiriate, anvergura evenimentului, montajul poate dura intre 30 min si 4h sau chiar 1 zi

Pentru a ne asigura ca muzica din timpul petrecerii este in ton cu preferintele tale si ale invitatilor tai, vom stabili o intalnire unde vom discuta impreuna preferintele muzicale

In general mergem doar pe hituri, melodii pe care invitatii le cunosc, Latino, Old Music, Rock’n’Roll, Hiturile anilor ’70,’80 ’90 pana la cele mai recente hituri. Vezi galeria Video

Pentru a oferi un sunet si lumini de calitate in timpul petrecerii, folosim echipamente profesionale, de la companii renumite precum: Pioneer Dj, D&B Audiotechnik, Dynacord, Electro-Voice, Midas, Chauvet, American Dj, Serato Dj, Traktor Pro 3, MacBook Pro 15” si 13” , Microfoane Shure

Putem cadea de acord impreuna asupra stilului vestimentar pe care doresti sa il adoptam pentru petrecerea ta. De obicei casual/traditional/elegant, in functie de tema si tipul evenimentului

Colectia noastra cuprinde genuri muzicale variate, atent selectionate acestea  fiind in mare parte doar hituri, colectia actualizandu-se constant, daca totusi ai preferinte care nu se regasesc in colectia noastra, pentru a le putea obtine in timp util te rugam sa ne oferi o lista cu cateva melodii preferate, 20 – 30 de melodii sunt suficiente pentru a ne face o idee despre preferintele tale. Colectia noastra contine peste 10.000 mii de titluri.

Sfat:

Din experienta, majoritatea clientilor au tendinta de a alege doar melodii lente ( slow-uri ), asigurate ca introduci printre preferintele tale si melodii vesele de dans

Consideram ca nu este corect fata de client sa ne facem reclama in cadrul evenimentului tau invitand persoane din afara sa ne cunoasca. Evenimentele publice la care participam sunt ocazii suficiente pentru ca cei interesati sa ne evalueze performantele si sa ne recomande mai departe. Pentru a vedea poze si clipuri de la evenimente, accesati link-urile de mai jos

Linkuri Foto-Video

Galerie Foto

Galerie Video

Facebook

Youtube 1

Youtube 2

Instagram

Linkuri Mixuri

Soundcloud

Mixcloud

Pozele si clipurile de prezentare sunt suficiente pentru a va face o idee despre performantele noastre. Totusi daca aveti intrebari, ne puteti contacta telefonic sau pe email, suntem deschisi oricarei propuneri sau intrebari.

0721469837

office@weddingdj.ro

In general, echipamentul de DJ este diferit de cel al unei formatii, totusi, daca ne anuntati din timp, vom face tot posibilul pentru ca instrumentul sa poata fi conectat la sistemul de sonorizare

Binenteles, rugamintea este sa ne anuntati din timp de prezenta acestora. Pentru acest tip de eveniment este necesar sa stim cate instrumente vor fi prezente si cate persoane vor canta. Pentru aceasta interventie va fi necesar un mixer si microfoane special de cantat, echipament total diferit de cel al unui Dj.

Backline-ul reprezinta partea de echipamente ( in afara de sistemul de sunet ) necesare unei trupe de live in vederea sustinerii unui concert. De obicei formatiile care canta live nu vin cu aceste echipamente, ele fiind asigurate de catre o firma specializata la locul de desfasurare al evenimentului. In general formatiile care canta live vin inaintea inceperii evenimentului cu cateva ore pentru a face probe de sunet.

Sonorizari de calitate si Muzica de calitate !

Muzica trebuie sa fie ritmata, pozitiva/vesela, sa se auda bine, foarte clar si la un volum care sa nu deranjeze audienta, astfel incat oamenii sa fie antrenati pe ringul de dans !

Cel mai important la o petrecere, pentru starea de spirit si buna dispozitie, este bineinteles muzica si varietatea ei, in functie de preferintele invitatilor. Stim ca reusita unui eveniment depinde in mare masura de muzica si atmosfera creata ! Pentru ca fiecare petrecere sa fie o reusita, noi am ales echipamente de calitate si DJ cu experienta in domeniu. Oferta noastra pentru serviciul de sonorizare variaza in functie de spatiul unde se desfasoara petrecerea, nevoile si pretentiile dumneavoastra.

Sarbatorirea unui eveniment special implica muzica, lumini si sonorizare de calitate superioara.

Venim in ajutorul dumneavoastra oferindu-va o ambianta sonora adecvata evenimentului sarbatorit (nunti, botezuri, cununii, aniversari, receptii, conferinte, seminarii, congrese, lansari de firme si produse, prezentari de moda, Craciun, Revelion, Halloween, Valentine”s Day, petreceri ale burlacilor, carnaval, bal, banchet, etc… )

Cel mai important lucru este ca te putem ajuta in organizarea evenimentului tau, asigurand o ambianta muzicala deosebita. Consideram ca evenimentul clientului este unic iar muzica  reflecta personalitatea acestuia.
Echipa noastra da dovada de profesionalism si seriozitate, dispunand de dotare tehnica foarte buna si de calitate

Va vom asigura succesul petrecerii indiferent de natura evenimentului, punand accent pe dorintele clientului, acordand multa atentie detaliilor si dispunand de o gama variata de genuri muzicale. Vezi Video

Daca totusi ai intrebari te rugam sa ne scri, te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Multumim !

Contact
Call Now Button